Forum Klasztor Beliara Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Twierdza 2

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasztor Beliara Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xardas
Najwyższy Arcymistrz Ognia



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:50, 16 Sie 2006    Temat postu: Twierdza 2


Cytat:
Pełnoprawny sequel Strongholda z 2001 roku, czyli znakomitej gry strategicznej osadzonej w realiach Średniowiecza. Podobnie jak w pierwowzorze, tak i w tej części, budowa, utrzymanie w dobrym stanie oraz obrona potężnych warowni i zamków jest kwintesencją rozgrywki. Dokładnie jak w części poprzedniej gracz ma do wyboru dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Pierwsza kładzie większy nacisk na sprawy militarne, druga zaś na ekonomiczne. Przebieg poszczególnych misji pozostał niemal identyczny, tj. musimy wypełniać podstawowe zadania stawiane nam przez grę, np. zgromadzić określoną ilość surowców w zadanym czasie, obronić zamek przed kilkoma falami ataków, itd. Poza trybami kampanii dostępny jest również tradycyjny „sandbox mode”, a także multiplayer.

Tym, co zdecydowanie odróżnia część drugą od pierwszej, jest oprawa graficzna. Tym razem mamy do czynienia z w pełni trójwymiarowym enginem graficznym (widok z lotu ptaka), dzięki któremu możemy obserwować każdy element życia średniowiecznego miasta. Widzimy ludzi poruszających się po otwartej przestrzeni, a także wykonujących swe obowiązki w zamkniętych pomieszczeniach, domach czy warsztatach, zwierzęta hodowlane, itp. Rzecz jasna nowy silnik umożliwił także zwiększenie rozmachu bitew i oblężeń twierdz, a to dlatego, że pozwala on na wyświetlenie około 1000 jednostek równocześnie na ekranie, a walka toczy się również wewnątrz różnych fortyfikacji, wież czy baszt.

Autorzy znacznie wzbogacili opcje toczenia wielkich potyczek. W tej części sforsowanie murów obronnych jest niemożliwe dla jednostek nie wyposażonych w machiny oblężnicze, wieże, czy choćby zwykłe drabiny. Podobnie bez pomocy katapult nie zburzymy tychże murów. Nasze siły mogą poruszać się w kilku typowych dla tamtego okresu formacjach, np. kawaleria ustawiona w kształcie litery V, piechota zaś w typowej linii. Warto też dodać, iż w Stronghold 2 zetkniemy się z około 24 typami jednostek, w tym słabo uzbrojonymi piechurami, łucznikami czy ciężkozbrojnymi rycerzami.

Co się zaś tyczy ekonomii i gospodarki, to w tej dziedzinie również mamy znaczny postęp. Łącznie w grze mamy blisko 140 budynków i konstrukcji wszelakiego przeznaczenia (kuźnia, młyn, piekarz, kamieniołom, elementy zamków, etc.) oraz około 20 różnych łańcuchów produkcyjnych prowadzących do wytworzenia z podstawowych surowców (m.in. drewno, kamień, żelazo, zboże) różnych niezbędnych rzeczy, np. broni czy pożywienia. W Stronghold 2 pojawia się też całkiem nowy element tj., utrzymanie swych włości w stanie czystości. Jest to ważny element, ponieważ zaniedbanie higieny może, a nawet na pewno, może stać się przyczyną epidemii lub plagi szkodników.


Kod:
http://rapidshare.de/files/13531461/Stronghold_2.part1.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13533461/Stronghold_2.part2.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13543334/Stronghold_2.part3.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13545888/Stronghold_2.part4.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13548490/Stronghold_2.part5.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13551193/Stronghold_2.part6.rar.html

Kod:
http://rapidshare.de/files/13552587/Stronghold_2.part7.rar.html

Hasło
desiwarez4u
spłoszczenie
Kod:
http://twierdza.ovh.org/downloads.php?cat_id=3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Klasztor Beliara Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin